פיורי בשרונה מרקט: טעימה אך יקרה

"פיורי" היא בר פסטה בהרכבה השוכן במתחם שרונה מרקט בתל אביב. זו רשת, כך מסתבר. בחרו סוג פסטה, רוטב ותוספות וקוו לטוב. למי שלא סומכים על עצמם, יש גם כמה אפשרויות מובנות. הגעתי למקום בצהרי יום שישי והזמנתי את פסטת הפיורי בהשראת בתו הקטנה של חברי א' שחובבת את הפסטה הזו בדיוק. כרוטב הלכתי על השמנת-פסטו וכתוספות (נקודת התורפה של המנה, כפי שיוסבר בהמשך) בחרתי בפטריות (6 ש"ח) וארטישוק איטלקי (9 ש"ח).

האיזון בין הפסטה לרוטב היה מדויק. נוכחותן של התוספות היתה מינורית משהו, אבל התקמצנות על התוספות היא סימפטום מוכר במקומותינו. לא נורא, גישה חופשית לכלי הפרמז'ן ממנו בזקתי בנדיבות על המנה הקפיץ את כל העסק. ברקע התנגן השיר "הורה היאחזות" של כוורת, מה שהאפיל קצת על הוייב הסיציליאני.

החשבון נשא את הכיתוב "לא כולל שירות". הרבה שירות לא היה כאן, מלבד לקיחת ההזמנה, הגשת המנה ופינוי מהיר מדי של הצלחת. אולם בהיותי בסיציליה, הבנתי שזו הצעה שלא אוכל לסרב לה, כך שבצירוף הטיפ ו-12 שקלים שערורייתיים על קולה זירו, מחירה של הארוחה האמיר באופן מפליא-משהו לכדי 76 שקלים, לא לגמרי ברור איך. מאידך, היה טעים, כך שלא יכול לומר שלא אחזור לזירת הפשע.

7/10 בסולם זיו, בעיקר בשל תמחור מופרז.

עוד פוסטים מעוררי תיאבון...

כללי

פאצה פיצה בר: פיצה פצץ

בפעם הראשונה שאכלנו, צ' ואני, ב"פאצה" (PAZZA), הפיצה בר החדש ברחוב כצנלסון שבגבעתיים, התרשמתי מאוד. חשבתי שגם חברי א', גרגרן מדופלם, יעריך את מהמקום, אז

רוצים עוד? הירשמו לניוזלטר!

מבטיח לא להציק... טוב, אולי רק קצת :-)

מה קורה פה בעצם?

הכירו את זיו מזרחי, בן 34 מגבעתיים, היד שמנענעת את העכבר שמנענע את הבלוג